Welkom op de Thermo Comfort servicepagina, wij helpen u graag verder!

Reeds van bij de oprichting van Thermo Comfort weten de medewerkers hoe belangrijk het is om goede ondersteuning te bieden naar zowel de professionele als de particuliere klanten toe. Door de technische dienst, commerciële dienst en transport van deze complexe producten in eigen beheer te houden, kunnen we de kwaliteit van al deze diensten waarborgen.

Herstelling aan huis


Stap 1:
u dient een volledig ingevuld serviceformulier in.
Stap 2:
in geval van waarborg, voegt u het bewijs bij het serviceformulier.
Stap 3: 
u wordt zo snel mogelijk gecontacteerd om een afspraak te maken met één van onze techniekers.

Herstelling in de werkplaats


U bent Particulier


Stap 1: 

U bezorgt het defecte toestel aan het adres van de servicebalie.
Stap 2: 

In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel.
Stap 3: 

Het toestel wordt uiterlijk binnen 3 weken hersteld.
Stap 4: 

Als het toestel onherstelbaar blijkt en nog binnen waarborg is, kan het worden omgeruild.
Stap 5: 

U zal worden verwittigd wanneer uw toestel klaar staat voor afhaling.

U bent Professional


Stap 1: 

U kan ervoor kiezen om het toestel mee te geven met onze transportdienst, bij eerstvolgende levering; of om het toestel zelf aan onze servicebalie te bezorgen.
Stap 2: 

In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel.
Stap 3: 

Het toestel wordt uiterlijk binnen 3 weken hersteld.
Stap 4: 

Als het toestel onherstelbaar blijkt en nog binnen waarborg is, kan het worden omgeruild.
Stap 5: 

Heeft u het toestel zelf bij ons bezorgd, dan zal u na herstelling verwittigd worden dat het toestel klaar staat voor afhaling. Heeft u het toestel meegegeven met onze transportdienst, dan zal het toestel op dezelfde manier terug bij u worden bezorgd.

Omruiling onder waarborg


Uitwendige schade


Stap 1: 

Maak foto’s van de schade en van de verpakking.
Stap 2: 

U meldt deze schade uiterlijk binnen acht dagen na levering. 
Stap 3: 

Vervolgens dient u een volledig ingevuld serviceformulier in, voor omruiling onder waarborg.
Stap 4: 

Het beschadigde toestel dient beschikbaar te worden gesteld, in originele verpakking.

Technisch defect


Stap 1: 

U dient een volledig ingevuld serviceformulier in, voor omruiling onder waarborg.
Stap 2: 

Enkel als het toestel onherstelbaar bevonden wordt, kan het worden omgeruild.
Stap 3: 

Het defecte toestel dient ten laatste, binnen 10 werkdagen ter beschikking te worden gesteld.

Serviceformulier


Via het serviceformulier kan u een aanvraag indienen voor herstelling aan huis of, in voorkomend geval, voor een omruiling onder waarborg
van een beschadigd geleverd toestel of defect binnen waarborg. (Lees onze algemene voorwaarden dienst na verkoop).


Naar het service formulier