Welkom op de Thermo Comfort servicepagina, wij helpen u graag verder!
Reeds van bij de oprichting van Thermo Comfort weten de medewerkers hoe belangrijk het is om goede ondersteuning te bieden naar zowel de professionele als de particuliere klanten toe. Door de technische dienst, commerciële dienst en transport van deze complexe producten in eigen beheer te houden, kunnen we de kwaliteit van al deze diensten waarborgen.
Stap 1:
U dient een volledig ingevuld serviceformulier in.
Stap 2:
In geval van waarborg, voegt u het bewijs bij het serviceformulier.
Stap 3:
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen.
U bent Particulier
Stap 1:
U bezorgt het defecte toestel aan uw verdeler.
Stap 2:
In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel.
Waarborg kan alleen worden toegestaan na controle en dit op fouten eigen aan het toestel.
Waarborg kan alleen worden toegestaan na controle en dit op fouten eigen aan het toestel.
Stap 3:
Het toestel wordt door uw verdeler bij ons aangeboden ter herstelling.
Stap 4:
Wij zorgen voor het ophalen, herstellen van het toestel en leveren dit terug bij uw verdeler.
Stap 5:
U zal worden verwittigd door u verdeler zodra u toestel klaar staat voor afhaling.
U bent Professional
Stap 1:
U vult het service formulier volledig in of u brengt het toestel binnen.
Stap 2:
In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel.
Stap 3:
U ontvangt een kopie van het serviceorder welke u na controle bij het toestel voegt.
Stap 4:
Wij zorgen voor het ophalen en de herstelling van het toestel.
Stap 5:
Heeft u het toestel zelf bij ons bezorgd, dan zal u na herstelling verwittigd worden dat het toestel klaar staat voor afhaling. Heeft u het toestel meegegeven met onze transportdienst, dan zal het toestel op dezelfde manier terug bij u worden bezorgd.
Uitwendige schade
Stap 1:
Maak foto’s van
- De schade aan het toestel.
- De schade aan de verpakking inclusief etiket op de verpakking
- Type plaatje en serienummer van het toestel.
- De schade aan het toestel.
- De schade aan de verpakking inclusief etiket op de verpakking
- Type plaatje en serienummer van het toestel.
Stap 2:
U meldt de schade binnen de 48u na levering en dit met een kopie van de leveringsbron.
Stap 3:
U vult het serviceformulier volledig in en plaatst de foto’s en documenten in de bijlage.
Stap 4:
Het beschadigde toestel dient beschikbaar te worden gesteld, in originele verpakking.
Technisch defect
Stap 1:
U dient een volledig ingevuld serviceformulier in voor omruiling onder waarborg.
Stap 2:
Het defecte toestel dient ten laatste, binnen 10 werkdagen ter beschikking te worden gesteld.
Stap 3:
Enkel als het toestel onherstelbaar bevonden wordt, kan het worden omgeruild.
Welkom op de Thermo Comfort servicepagina, wij helpen u graag verder!
Reeds van bij de oprichting van Thermo Comfort weten de medewerkers hoe belangrijk het is om goede ondersteuning te bieden naar zowel de professionele als de particuliere klanten toe. Door de technische dienst, commerciële dienst en transport van deze complexe producten in eigen beheer te houden, kunnen we de kwaliteit van al deze diensten waarborgen.
Stap 1:
U dient een volledig ingevuld serviceformulier in.
Stap 2:
In geval van waarborg, voegt u het bewijs bij het serviceformulier.
Stap 3:
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen.
U bent Particulier
Stap 1:
U bezorgt het defecte toestel aan uw verdeler.
Stap 2:
In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel.
Waarborg kan alleen worden toegestaan na controle en dit op fouten eigen aan het toestel.
Waarborg kan alleen worden toegestaan na controle en dit op fouten eigen aan het toestel.
Stap 3:
Het toestel wordt door uw verdeler bij ons aangeboden ter herstelling.
Stap 4:
Wij zorgen voor het ophalen, herstellen van het toestel en leveren dit terug bij uw verdeler.
Stap 5:
U zal worden verwittigd door u verdeler zodra u toestel klaar staat voor afhaling.
U bent Professional
Stap 1:
U vult het service formulier volledig in of u brengt het toestel binnen.
Stap 2:
In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel.
Stap 3:
U ontvangt een kopie van het serviceorder welke u na controle bij het toestel voegt.
Stap 4:
Wij zorgen voor het ophalen en de herstelling van het toestel.
Stap 5:
Heeft u het toestel zelf bij ons bezorgd, dan zal u na herstelling verwittigd worden dat het toestel klaar staat voor afhaling. Heeft u het toestel meegegeven met onze transportdienst, dan zal het toestel op dezelfde manier terug bij u worden bezorgd.
Uitwendige schade
Stap 1:
Maak foto’s van
- De schade aan het toestel.
- De schade aan de verpakking inclusief etiket op de verpakking
- Type plaatje en serienummer van het toestel.
- De schade aan het toestel.
- De schade aan de verpakking inclusief etiket op de verpakking
- Type plaatje en serienummer van het toestel.
Stap 2:
U meldt de schade binnen de 48u na levering en dit met een kopie van de leveringsbron.
Stap 3:
U vult het serviceformulier volledig in en plaatst de foto’s en documenten in de bijlage.
Stap 4:
Het beschadigde toestel dient beschikbaar te worden gesteld, in originele verpakking.
Technisch defect
Stap 1:
U dient een volledig ingevuld serviceformulier in voor omruiling onder waarborg.
Stap 2:
Het defecte toestel dient ten laatste, binnen 10 werkdagen ter beschikking te worden gesteld.
Stap 3:
Enkel als het toestel onherstelbaar bevonden wordt, kan het worden omgeruild.